Oferta bezpłatnych szkoleń wakacyjnych 2022
Szanowni Państwo,
jak co roku zapraszamy Państwa do udziału w szkoleniach wakacyjnych od 27 czerwca 2022 r. do 31 sierpnia 2022 r. Tegoroczną ofertę realizujemy zarówno w trybie stacjonarnym, jak i zdalnym. Mamy nadzieję, że nasze propozycje będą dla Państwa nie tylko interesującą formą spędzenia czasu, ale przede wszystkim inspiracją i motywacją do podejmowania nowych inicjatyw w przyszłym roku szkolnym.
Tematyka zaproponowanych szkoleń związana jest z wyzwaniami współczesnej edukacji i obejmuje zagadnienia przydatne w codziennej pracy nauczyciela.
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą i rejestrowanie się online na wybrane przez siebie szkolenia.
Zachęcamy do wakacyjnych spotkań z nami.
Kod |
Nazwa formy |
Adresaci |
Przewidywany termin |
Miejsce realizacji |
Osoba odpowiedzialna |
W-01 |
Certyfikat "Szkoła przyjazna środowisku - jak przygotować sprawozdanie" |
zainteresowani nauczyciele |
27.06.2022 r. |
online |
A. Szarzyńska |
W-02 |
Ocenianie bieżące - przepisy prawa oświatowego a praktyka szkolna. W jakim stopniu szkolne ocenianie pomaga się uczyć? |
zainteresowani nauczyciele |
27.06.2022 r. |
online |
E. Nosowicz |
W-03 |
Konstruowanie sprawozdania ze spełnienia wymagań w ramach Certyfikatu Warmińsko-Mazurskiego Kuratora Oświaty - Szkoła Wierna Dziedzictwu |
zainteresowani nauczyciele |
27.06.2022 r. |
online |
W. Tański |
W-04 |
Quest z Mikołajem Kopernikiem. Zagadkowy spacer po Olsztynie śladami wielkiego astronoma |
nauczyciele wszystkich przedmiotów |
28.06.2022 r. |
zajęcia terenowe w centrum Olsztyna |
K. Pietrzyk |
W-05 |
Szkoła wierna dziedzictwu |
wszyscy zainteresowani |
28.06.2022 r. |
online |
I. Jóźwiak |
W-06 |
Wykorzystanie tzw. "diagnozy na wejściu" do planowania pracy dydaktycznej nauczyciela (matematyki) |
nauczyciele, nauczyciele matematyki |
28.06.2022 r. |
W-M ODN sala 201 |
J. Paszuk |
W-07 |
Konstruowanie sprawozdania ze spełnienia wymagań w ramach Certyfikatu Warmińsko-Mazurskiego Kuratora Oświaty - Szkoła Wierna Dziedzictwu |
zainteresowani nauczyciele |
28.06.2022 r. |
online |
W. Tański |
W-08 |
"Ile powinna wynosić długość marchewki" - zewnętrzna motywacja w praktyce szkolnej |
nauczyciele wychowania fizycznego i edukacji wczesnoszkolnej, zainteresowani |
28.06.2022 r. |
W-M ODN |
J. Rogowski |
W-09 |
Uniwersalne wartości w hymnie I. Krasickiego Święta miłości … i piosence G. Ciechowskiego Nie pytaj o Polskę. Interpretacja porównawcza |
nauczyciele języka polskiego szkół podstawowych i ponadpodstawowych |
29.06.2022 r. |
W-M ODN sala 206 |
E. Kiryła |
W-10 |
Konstruowanie sprawozdania ze spełnienia wymagań w ramach Certyfikatu Warmińsko-Mazurskiego Kuratora Oświaty - Szkoła Wierna Dziedzictwu |
zainteresowani nauczyciele |
29.06.2022 r. |
online |
W. Tański |
W-11 |
Warsztat rozwoju osobistego nauczyciela |
nauczyciele i specjaliści pracujący w szkołach i placówkach |
29.06.2022 r. |
W-M ODN sala 201 |
A. Kondrzycka |
W-12 |
Metody aktywizujące na lekcjach języka angielskiego w klasach 1-3 |
nauczyciele języka angielskiego edukacji wczesnoszkolnej |
29.06.2022 r. |
W-M ODN sala 204 |
E. Szymborska |
W-13 |
Projekt Ojczyzna - inspiracje do realizacji projektów o tematyce patriotycznej w edukacji wczesnoszkolnej |
nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej |
29.06.2022 r. |
online |
A. Spikert |
W-14 |
Certyfikat "Szkoła przyjazna środowisku - jak przygotować sprawozdanie" |
nauczyciele zainteresowani |
30.06.2022 r. |
online |
A. Szarzyńska |
W-15 |
Konstruowanie sprawozdania ze spełnienia wymagań w ramach Certyfikatu Warmińsko-Mazurskiego Kuratora Oświaty - Szkoła Wierna Dziedzictwu |
zainteresowani nauczyciele |
30.06.2022 r. |
online |
W. Tański |
W-16 |
O emocjach przez sztukę, czyli jak wesprzeć dziecko młodsze w sytuacji kryzysowej |
nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej i zainteresowani |
30.06.2022 r. |
online |
A. Spikert |
W-17 |
Kontakt to sedno! - właściwe relacje interpersonalne gwarantem sukcesu dydaktycznego |
zainteresowani nauczyciele |
1.07.2022 r. |
W-M ODN sala 206 |
E. Kiryła |
W-18 |
Warsztaty plenerowe |
nauczyciele plastyki, techniki |
1.07.2022 r. |
Ogród - ulica Oficerska Olsztyn |
B. Wiśniewska-Sielaszuk |
W-19 |
Użycie aplikacji internetowych na lekcjach muzyki |
nauczyciele muzyki z Olsztyna i powiatów olsztyńskiego, ostródzkiego, kętrzyńskiego, mrągowskiego, szczycieńskiego, nidzickiego, działdowskiego |
1.07.2022 r. |
online |
A. Zmysłowski |
W-20 |
Przygotowanie nauczyciela religii do rozmowy kwalifikacyjnej i egzaminu |
nauczyciele religii |
4.07.2022 r. |
online |
B. Osik |
W-21 |
Zróbmy sobie własny teatrzyk kamishibai |
nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej, świetlic szkolnych i zainteresowani |
4.07.2022 r. |
W-M ODN |
A. Spikert |
W-22 |
Trudne drogi Mazurów i Warmiaków do Polski |
wszyscy zainteresowani dziedzictwem Warmii i Mazur |
4.07.2022 r. |
online |
I. Jóźwiak |
W-23 |
Sieć Anglistów Szkół Ponadpodstawowych |
nauczyciele języka angielskiego |
4.07.2022 r. |
online |
A. Lichy |
W-24 |
Nauka programowania z wykorzystaniem Ozobotów |
nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej i zainteresowani |
5.07.2022 r. |
W-M ODN sala 214 |
L. Kalinowski |
W-25 |
Zastosowania geogebry w nauczaniu matematyki |
nauczyciele matematyki |
5.07.2022 r. |
W-M ODN |
W. Andruszkiewicz |
W-26 |
Planowanie i realizacja lekcji języka obcego z wykorzystaniem materiałów autentycznych |
nauczyciele języka niemieckiego |
5.07.2022 r. |
online |
A. Kubińska |
W-27 |
Uczeń z Ukrainy w szkole ponadpodstawowej - warsztaty dla wychowawców |
nauczyciele - wychowawcy |
5.07.2022 r. |
online |
A. Lichy |
W-28 |
Wprowadzenie do programowania w języku Python |
nauczyciele informatyki |
6.07.2022 r. |
W-M ODN sala 214 |
L. Kalinowski |
W-29 |
"Ile wynosi długość marchewki?"- motywacja wewnętrzna w praktyce szkolnej |
nauczyciele wychowania fizycznego i edukacji wczesnoszkolnej, zainteresowani |
6.07.2022 r. |
zajęcia terenowe w pobliżu Olsztyna |
J. Rogowski |
W-30 |
Zmiany w prawie oświatowym od 1 września 2022 |
dyrektorzy szkół i placówek, zainteresowani nauczyciele |
6.07.2022 r. |
W-M ODN sala 105 |
J. Paszuk |
W-31 |
Planowanie dydaktyczne z matematyki |
nauczyciele matematyki szkół ponadpodstawowych |
6.07.2022 r. |
W-M ODN |
W. Andruszkiewicz |
W-32 |
Zasady kierowania uczniów do specjalistów |
zainteresowani nauczyciele |
6.07.2022 r. |
W-M ODN |
M. Potasznik |
W-33 |
Warsztat rozwoju osobistego nauczyciela |
nauczyciele i specjaliści pracujący w szkołach i placówkach |
6.07.2022 r. |
W-M ODN sala 201 |
A. Kondrzycka |
W-34 |
Zastępstwo - lekcja na ostatnią chwilę |
nauczyciele języków obcych |
6.07.2022 r. |
online |
A. Lichy |
W-35 |
Strategie coachingowe na katechezie |
nauczyciele religii |
7.07.2022 r. |
W-M ODN sala 201 |
P. Wiśniewski |
W-36 |
Notatki wizualne na lekcjach religii |
nauczyciele religii |
22.08.2022 r. |
W-M ODN sala 201 |
B. Osik |
W-37 |
Adaptacja w przedszkolu |
nauczyciele przedszkola |
23.08.2022 r. |
W-M ODN sala 105 |
I. Jurczak |
W-38 |
Użycie aplikacji internetowych na lekcjach muzyki |
nauczyciele muzyki z Olsztyna i powiatów olsztyńskiego, ostródzkiego, kętrzyńskiego, mrągowskiego, szczycieńskiego, nidzickiego, działdowskiego |
24.08.2022 r. |
online |
A. Zmysłowski |
W-39 |
Jak motywować uczniów do nauki? – o pierwszych lekcjach języka niemieckiego po wakacjach |
nauczyciele języka niemieckiego |
25.08.2022 r. |
online |
A. Kubińska |
W-40 |
Indywidualne konsultacje dla kadry zarządzającej szkołą/przedszkolem w zakresie nadzoru pedagogicznego |
zainteresowani dyrektorzy, nauczyciele rozpoczynający pracę na stanowisku dyrektora szkoły/przedszkola, dyrektorzy I kadencji |
25.08.2022 r. |
W-M ODN sala 215 |
E. Nosowicz |
W-41 |
Czy potrzebny Ci jest podręcznik? |
nauczyciele religii |
25.08.2022 r. |
W-M ODN sala 201 |
P. Wiśniewski |
W-42 |
Skarby wakacyjne |
nauczyciele przedszkola |
25.08.2022 r. |
W-M ODN sala 201 |
I. Jurczak |
W-43 |
Dostosowanie wymagań edukacyjnych na języku polskim w szkole ponadpodstawowej |
nauczyciele języka polskiego |
25.08.2022 r. |
online |
W. Zielińska |
W-44 |
Jak przygotować się do oceny pracy dyrektora placówki oświatowej? |
zainteresowani dyrektorzy |
26.08.2022 r. |
online |
E. Nosowicz |
W-45 |
Jak pracować z uczniem uzdolnionym matematycznie? |
nauczyciele matematyki |
26.08.2022 r. |
W-M ODN sala 201 |
J. Paszuk |
W-46 |
Konsultacje grupowe dla nauczycieli muzyki. Dobór i adaptacja programów nauczania |
nauczyciele muzyki z Olsztyna i powiatów olsztyńskiego, ostródzkiego, kętrzyńskiego, mrągowskiego, szczycieńskiego, nidzickiego, działdowskiego |
26.08.2022 r. |
W-M ODN |
A. Zmysłowski |
W-47 |
Przed Nową Maturą. |
nauczyciele języka polskiego |
26.08.2022 r. |
online |
W. Zielińska |
W-48 |
Różnorodność atrakcyjnych metod aktywizujących usprawniających proces edukacyjny na lekcjach języka polskiego |
nauczyciele języka polskiego i wszyscy zainteresowani |
29.08.2022 r. |
online |
K. Pietrzyk |
W-49 |
Zmiany w programie wychowawczo-profilaktycznym w nowym roku szkolnym |
osoby odpowiedzialne za tworzenie programów wychowawczo-profilaktycznych w szkole |
31.08.2022 r. |
online |
M. Potasznik |
W-50 |
Zmiany w awansie zawodowym nauczyciela |
zainteresowani nauczyciele |
31.08.2022 r. |
online |
B. Osik |