W poszukiwaniu innowacji w edukacji wczesnoszkolnej

  • studyjna_elblag_04
  • studyjna_elblag_05
  • studyjna_elblag_06
  • studyjna_elblag_07
  • studyjna_elblag_08
  • studyjna_elblag_09
  • studyjna_elblag_10
  • studyjna_elblag_11
  • studyjna_elblag_12
  • studyjna_elblag_13
  • studyjna_elblag_14
  • studyjna_elblag_15
  • studyjna_elblag_16
  • studyjna_elblag_17
  • studyjna_elblag_18
  • studyjna_elblag_19
  • studyjna_elblag_20
  • studyjna_elblag_21
  • studyjna_elblag_22
  • studyjna_elblag_23
  • studyjna_elblag_24
  • studyjna_elblag_25
  • studyjna_elblag_26
  • studyjna_elblag_27
  • studyjna_elblag_28
  • studyjna_elblag_29
  • studyjna_elblag_30
  • studyjna_elblag_31
  • studyjna_elblag_32
  • studyjna_elblag_33
  • studyjna_elblag_34
  • studyjna_elblag_35
  • studyjna_elblag_36
  • studyjna_elblag_37
  • studyjna_elblag_38
  • studyjna_elblag_39
  • studyjna_elblag_40
  • studyjna_elblag_41
  • studyjna_elblag_42
  • studyjna_elblag_43
  • studyjna_elblag_44
  • studyjna_elblag_46
  • studyjna_elblag_45
  • studyjna_elblag_47
  • studyjna_elblag_48
  • studyjna_elblag_49
  • studyjna_elblag_01
  • studyjna_elblag_02
  • studyjna_elblag_03

17 października 2016 r. grupa nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej z naszego województwa odbyła wizytę studyjną w Elblągu. Wyjazd zorganizowany by przez  Agnieszkę Spikert i Alicję Szarzyńską w ramach kursu: W poszukiwaniu innowacji w edukacji wczesnoszkolnej. Wizyta studyjna  w Elblągu. Podczas szkolenia uczestnicy mieli okazję obserwować lekcje w edukacji wczesnoszkolnej z wykorzystaniem technik TOC w Szkole Podstawowej nr 16 w Elblągu. Mieli możliwość również obserwowania innowacji opartej na wprowadzeniu do klas szkolnych piłek, na których uczniowie siedzą podczas zajęć. Zajęcia  bardzo spodobały się nauczycielom czego wyraz dali w rozmowach podsumowujących obserwowane lekcje. Następnie przenieśliśmy się do SP 18 w Elblągu, gdzie zwiedziliśmy niezwykle interesujący ogród szkolny i uczestniczyliśmy w warsztatach prowadzonych przez nauczycielkę SP 18 Dorotę Żytkowską. Nauczyciele mieli okazję zobaczyć jak dobrze zorganizowany ogród szkolny może być miejscem aktywnej nauki na wszystkich etapach edukacyjnych.
Agnieszka Spikert