W poszukiwaniu innowacji w edukacji wczesnoszkolnej

  • studyjna_elblag_04
  • studyjna_elblag_05
  • studyjna_elblag_06
  • studyjna_elblag_07
  • studyjna_elblag_08
  • studyjna_elblag_09
  • studyjna_elblag_10
  • studyjna_elblag_11
  • studyjna_elblag_12
  • studyjna_elblag_13
  • studyjna_elblag_14
  • studyjna_elblag_15
  • studyjna_elblag_16
  • studyjna_elblag_17
  • studyjna_elblag_18
  • studyjna_elblag_19
  • studyjna_elblag_20
  • studyjna_elblag_21
  • studyjna_elblag_22
  • studyjna_elblag_23
  • studyjna_elblag_24
  • studyjna_elblag_25
  • studyjna_elblag_26
  • studyjna_elblag_27
  • studyjna_elblag_28
  • studyjna_elblag_29
  • studyjna_elblag_30
  • studyjna_elblag_31
  • studyjna_elblag_32
  • studyjna_elblag_33
  • studyjna_elblag_34
  • studyjna_elblag_35
  • studyjna_elblag_36
  • studyjna_elblag_37
  • studyjna_elblag_38
  • studyjna_elblag_39
  • studyjna_elblag_40
  • studyjna_elblag_41
  • studyjna_elblag_42
  • studyjna_elblag_43
  • studyjna_elblag_44
  • studyjna_elblag_46
  • studyjna_elblag_45
  • studyjna_elblag_47
  • studyjna_elblag_48
  • studyjna_elblag_49
  • studyjna_elblag_01
  • studyjna_elblag_02
  • studyjna_elblag_03

17 października 2016 r. grupa nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej z naszego województwa odbyła wizytę studyjną w Elblągu. Wyjazd zorganizowany by przez  Agnieszkę Spikert i Alicję Szarzyńską w ramach kursu: W poszukiwaniu innowacji w edukacji wczesnoszkolnej. Wizyta studyjna  w Elblągu. Podczas szkolenia uczestnicy mieli okazję obserwować lekcje w edukacji wczesnoszkolnej z wykorzystaniem technik TOC w Szkole Podstawowej nr 16 w Elblągu. Mieli możliwość również obserwowania innowacji opartej na wprowadzeniu do klas szkolnych piłek, na których uczniowie siedzą podczas zajęć. Zajęcia  bardzo spodobały się nauczycielom czego wyraz dali w rozmowach podsumowujących obserwowane lekcje. Następnie przenieśliśmy się do SP 18 w Elblągu, gdzie zwiedziliśmy niezwykle interesujący ogród szkolny i uczestniczyliśmy w warsztatach prowadzonych przez nauczycielkę SP 18 Dorotę Żytkowską. Nauczyciele mieli okazję zobaczyć jak dobrze zorganizowany ogród szkolny może być miejscem aktywnej nauki na wszystkich etapach edukacyjnych.
Agnieszka Spikert

Skip to content