Erasmus praktycznie, czyli jak wypracować skuteczne rezultaty projektu

  • fbt
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 11
  • 12
  • 13

6-go września odbyło się spotkanie, w trakcie której nauczyciele Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Purdzie podzielili się swoim doświadczeniem w realizacji projektu w programie międzynarodowej współpracy szkół Erasmus+ akcja KA229.

Zaczynając od niełatwego, ale za to najistotniejszego elementu wdrożenia projektu, tj. ewaluacji, poprzez przybliżenie wybranych działań, innowacji oraz zastosowanych narzędzi TIK w projekcie „To save HISTORY” i kończąc na upowszechnieniu rezultatów współpracy ze Szkołą Podstawową nr 2 w Tyrnavos (Grecja), uczestnicy szkolenia otrzymali  pakiet wskazówek jak rozpocząć starania o udział w programie Erasmus+, jak zbudować szkolny zespół projektowy i ostatecznie jak przygotować angażujące uczniów aktywności.

Zachęcamy do odwiedzin dedykowanej zakładki Erasmus 2018 na stronie internetowej Szkoły w Purdzie www.szkolawpurdzie.pl lub osobistego kontaktu pod adresem zsp@szkolawpurdzie.pl

Ewa Nosowicz

Skip to content